20:58 - Allah rəhmət eləsin.
16:48 - Leyla Əliyeva nadir canlıların mühafizəsinə həsr olunan panel müzakirələrində iştirak etdi
16:43 - Azərbaycanda 2025-ci ildə meşəçiliklə bağlı beynəlxalq konfrans keçiriləcək
16:41 - Qədim Quran əlyazmasında gizli mətn tapıldı
16:39 - Qonşu ölkənin 46 rayonuna qarlı hava XƏBƏRDARLIĞI EDİLDİ
17:53 - Rövşən Rüstəmov COP29 çərçivəsində İpək Yolu ilə bağlı tədbirdə iştirak edib - FOTO
17:51 - Azərbaycan XİN Qarakənd faciəsi ilə bağlı paylaşım edib
17:50 - Ərdoğan Baydenin Rusiya ilə bağlı qərarına etiraz etdi
17:49 - Umayra Tağıyeva: "İstilik dalğaları Bakıda 1990-cı illərlə müqayisədə 14 dəfə artıb"
17:47 - Mikayıl Cabbarov və Rövşən Nəcəf Ken Vest ilə görüşdülər
19:00 - Azərbaycan Diasporasının Gənc Fəalı, İCESCO-nun Gənc Sülh səfiri Sandi Salem
18:08 - Mərkəzi Bankdan təcili XƏBƏRDARLIQ: Bu məlumatlara inanmayın
18:06 - Şikayətçi efirdə Mehriban Xanlarovanın üzərinə hücüm çəkdi
18:04 - Mikayıl Cabbarov Abdul Alim Xan ilə müzakirələr aparıb
Ekspertin “Sinqapur təhsilinin fəlsəfəsi” kitabı çap olundu – Uğur sirləri
urnalist Böyükağa Mikayıllının “Sinqapur təhslinin fəlsəfəsi” adlı kitabı çap olunub.
Vetenim-Azərbaycandir.az Azedu.az a istinadən xəbər verir ki, kitabda Sinqapur təhsilinin inkişaf dinamikasına nəzər yetirilir, onun təməlində dayanan amillər araşdırılaraq təhlilə cəlb olunur.
Müəllif öncə Sinqapur təhsilinin çox da uzaq olmayan tarixindən bəhs edir. Vurğulayır ki, 1980-ci illərə qədər Sinqapur məktəblərində digər ölkələrin dərsliklərindən istifadə olunub. Bu problem 1981-ci ildən həll olunmağa başlayıb. Həmin il Təhsilin İnkişafı İnstitutu ölkənin pedaqoqları qarşısında dərsliklərin hazırlanması kimi mühüm tapşırıq qoyub. Ölkənin peşəkar mütəxəssisləri bu mühüm tapşırığın icrasına cəlb olunublar. Bu işə məsul olan şəxslər hesab ediblər ki, ümummilli əhəmiyyət daşıyan, dövlətin gələcək inkişafı üçün vacib faktor olan, vətəndaş hazırlığında böyük əhəmiyyətə malik dərslik siyasətinə olduqca ciddi yanaşmaq lazımdır. Bu yanaşma, yalnız dərsliklərin hazırlanmasında deyil, ümumiyyətlə təhsilin bütün sferalarında həyata keçirilən islahatların əsasını təşkil edib.
Jurnalist Böyükağa Mikayıllı Sinqapur təhsilinin bugünkü inkişaf səviyyəsini peşəkarlıqla yanaşı, ölkənin təhsil idarəedicilərinin təəssübkeşliyi, vətəndaşlıq mövqeyi ilə əlaqələndirir.
Kitabı oxuduqca aydın olur ki, Sinqapur təhsili dünyanın məşhur pedaqoqlarının, psixoloqlarının, ümumiyyətlə ayrı-ayrı elm sahələrinin görkəmli mütəxəssislərinin, universitet qurucularının zəngin təcrübəsinə söykənərək yaradılıb və bu kontekstdə inkişaf edir.
Müəllif qeyd edir ki, Sinqapur təhsilinin başlıca məqsədi geniş dünyagörüşünə, təməl biliklərə və bacarıqlara malik şəxsiyyət hazırlamaqdır. Bu prinsipə sözdə deyil, işdə əməl olunur. Sinqapurlular biliksiz dünyagörüşünü, dünyagörüşsüz biliyi əhəmiyyətsiz hesab edirlər. Bilik və dünyagörüşü bu ölkənin təhsil sisteminin qoşa qanadıdır. Kitabda Lev Viqotskinin sosial təlim və yaxın inkişaf zonası nəzəriyyəsinin, Riçard Skempin əlaqəli və instrumental anlama nəzəriyyəsinin, Cerom Brunerin üçpilləli təlim prosesinin, Zoltan Dyeneşin riyaziyyatın mənimsənilməsinin altımərhələləli metodikasının Sinqapur təlim metodlarının yaradılmasındakı, ümumiyyətlə Sinqapur təhsilinin inkişafındakı rolu aydınlaşdırılır.
Nanyanq Texnologiya Universitetinin prezidenti, professor Subra Sureşin rəhbərlik etdiyi universitetin qlobal elmi-tədqiqat universitetinə çevrilməsini şərtləndirən konseptual fikirləri maraq doğurur.
Kitabın redaktoru Samir Mehdizadə, rəyçi Niyazi Şərifsoydur.